2013. február 26., kedd

Sportemberek a BKV-n


  Már megfigyeltem, hogy a reggeli és az esti csúcs ideje alatt nagyon sok rendkívül energikus ember megfordul a BKV járművein, de főleg a metrón és a Deák Ferenc téri metróállomás átszálló-komplexumában. Őrült tempóban, megállíthatatlanul törnek előre, elszánt kifejezéssel az arcukon, és mit sem törődnek az útjukba kerülő akadályokkal (ezek legtöbbször emberek). Mi válthatja ki belőlük ezt a révületet, amely annyira ragadós? Azt értem, hogy este sietnek hazafelé, mindenki szeretne gyorsan hazaérni egy hosszú nap után. Én is mindig sietek haza, de én igyekszem nem rálépni senkire. De ez biztos csak azért van, mert vidéki srác vagyok. De hova sietnek annyira reggel? Annyira szeretnek a munkahelyükön lenni, hogy nem tudnak uralkodni magukon, és egyszerűen muszáj megvadult méneshez hasonlóan száguldaniuk a rajongva imádott úticél felé? Vagy tombol bennük a tettvágy, termelnének a főnöknek, építenék a karrirerjüket, pörgetnék a gazdaságot? Minél hamarabb? Vagy csak nem indulnak el időben? De miért? Hiányoznak az izgalmak az életükből, és a bungee jumping meg a vadvízi evezés nagyon drága, aztán inkább késve indulnak munkába, hogy azért valami legyen? És ezt minden nap? És vajon hova rohanhatott annyira egyszer a Deák Ferenc téren az a vak bácsi, aki legalább harminc embert fellökött?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése