2013. május 15., szerda

Szerintem...


  Mindig panaszkodnak az emberek, hogy a tévében csak az erőszak meg a szex meg a káromkodás megy. Szerintem nem. Évek óta nem láttam ilyesmit, pedig néha szeretnék. Milyen adókat néznek ezek? Barack Obama az Egyesült Államok első fekete elnöke. Szerintem nem valami fekete. Azt mondják, hogy ebben az országban nem lehet bérből és fizetésből megélni. Szerintem meg lehet. Rengetegen ezt teszik. Múltkor hallgattam speed metalt, és szerintem lassú. Nemrég egy nő arra panaszkodott, hogy nagyon rossz a közbiztonság, mert amikor egyszer januárban éjjel ment haza, megkergette egy férfi, aki semmi mást nem viselt, csak tűsarkút, combfixet, fehér atlétatrikót és egy tanga bugyit a fején. Szerintem ezt csak álmodta. Ilyesmik nincsenek is. Azt mondják, hogy a magyar egy birka nép. Szerintem az birka, aki ilyet mond. Mindig mondják, hogy nem beszélnek szépen a rádióban, hadarnak, röhigcsélnek, nyelvtani hibákat vétenek és túl sok idegen szót használnak. Szerintem nem. Hol hallottak ilyet? A Kossuthon vagy a Bartókon? Sokan mondják, hogy ebből az országból el kell menni. Aztán mégis itt vannak. Szerintem csak összevissza beszélnek. Állítólag gazdasági válság van. Szerintem nincs. Múltkor valaki azt mondta, hogy az nem jó, hogy már novemberben kinyit a karácsonyi vásár, mert neki akkor még nincs karácsonyi hangulata. Szerintem egyáltalán ne legyen karácsonyi vásár, mert nekem soha nincs karácsonyi hangulatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése